Перейти до контенту

Успішне здійснення корекційної роботи залежить від співпраці корекційного педагога з вчителями та асистентом вчителя. Однією з найважливіших умов роботи є вироблення єдності вимог до учня з боку педагогів. Саме з цією метою фахівці (консультанти) ІРЦ Н. ХОМЕНКО та О. ШЕКЕРУК провели методичний захід Банк ідей «Співпраця корекційного педагога та асистента вчителя у подоланні мовленнєвих труднощів дітей які перебувають в інклюзивному класі». Метою зустрічі було визначити найбільш дієву систему організації процесу навчання дітей з функціональними (мовленнєвими) труднощами, знайти для кожної дитини найбільш оптимальні індивідуальні методи та прийоми корекції. Педагоги мали змогу поділитися інноваційними новинками, поповнити свої знання щодо роботи з дітьми в інклюзивному класі.