Якщо Ваша дитина ходить до логопеда, знайте, что погане мовлення не можна виправити за одне або навіть за два заняття. Для цього потрібен час і спільні зусилля логопеда, дитини та батьків.
Корекція звуковимови проводиться поетапно:
етап – підготовчий (формування інтересу до логопедичних занять; ровзиток слухової уваги, памʼяті, фонематичного сприймання за допомогою ігор і спеціальних вправ; формування і розвиток артикуляційної моторики – це виконання артикуляційної гімнастики і специальних вправ для губ, щік, язика, голосу, дихання та інші. Зазвичай, у багатьох дітей це відбувається повільно і потребує довготривалого тренування.
етап – постановка звуків (викликання звуків за наслідуванням або за допомогою спеціальних прийомів)
етап – автоматизація – закріплення звука у складах, у словах, реченнях (відбувається повільно у багатьох дітей).
етап – диференціація поставлених й автоматизованих звуків (у випадку заміни одного звука іншим).
етап – автоматизація звуків у власному мовленні – у монологах, діалогах, іграх, на прогулянці та інших формах дитячої діяльності.
Ось стільки етапів потрібно пройти дитині, щоб звуковимова стала чіткою. У когось ці етапи займуть більше часу, у когось менше. Але якщо батьки будуть активно допомагати дитині, то звісно, що результат буде швидко. #постановкЯк довго ходити до логопеда?
Якщо Ваша дитина ходить до логопеда, знайте, что погане мовлення не можна виправити за одне або навіть за два заняття. Для цього потрібен час і спільні зусилля логопеда, дитини та батьків.
Корекція звуковимови проводиться поетапно:
етап – підготовчий (формування інтересу до логопедичних занять; ровзиток слухової уваги, памʼяті, фонематичного сприймання за допомогою ігор і спеціальних вправ; формування і розвиток артикуляційної моторики – це виконання артикуляційної гімнастики і специальних вправ для губ, щік, язика, голосу, дихання та інші. Зазвичай, у багатьох дітей це відбувається повільно і потребує довготривалого тренування.
етап – постановка звуків (викликання звуків за наслідуванням або за допомогою спеціальних прийомів)
етап – автоматизація – закріплення звука у складах, у словах, реченнях (відбувається повільно у багатьох дітей).
етап – диференціація поставлених й автоматизованих звуків (у випадку заміни одного звука іншим).
етап – автоматизація звуків у власному мовленні – у монологах, діалогах, іграх, на прогулянці та інших формах дитячої діяльності.
Ось стільки етапів потрібно пройти дитині, щоб звуковимова стала чіткою. У когось ці етапи займуть більше часу, у когось менше. Але якщо батьки будуть активно допомагати дитині, то звісно, що результат буде швидшим.