Перейти до контенту

Діяльність вчителя-реабілітолога в закладі носить комплексний характер і забезпечується діагностичними, психопедагогічним і соціально-побутовими, корекційними заходами.
Одним з основних умов і факторів, які сприяють ефективному розвитку дитини з моторними порушеннями є систематичне та довготривале запровадження занять з фізичної реабілітації та лікувальної фізичної культури.
Вчитель-реабілітолог надає комплексну допомогу дітям з ООП, впливаючи на моторну сферу та фізичний розвиток дітей, у яких порушені функції опорно-рухового апарату чи присутні інші розлади у руховій діяльності.
Під час індивідуальних занять з дітьми вчитель-реабілітолог, за допомогою фізичних вправ працює над формуванням навичок самообслуговування, основних рухових функцій дітей відповідно до онтогенетичного розвитку, стимулює розвиток реакцій, випростовування та рівноваги. Розвиває моторну та сенсорну функції. Допомагає покращити орієнтацію в просторі.
На заняттях ЛФК вчитель- реабілітолог використовує фізичні вправи для профілактики сколіозу, плоскостопості, порушень постави у дітей. Спрямовує зусилля на пригнічення впливу патологічних процесів та нормалізацію м’язового тонусу дітей з особливими потребами.