Перейти до контенту

Як відомо, мова, слугує найважливішим інструментом соціалізації дитини з особливими освітніми потребами. Мова має величезне значення для формування всіх психічних процесів. Фахівці (консультанти) КУ ІРЦ Славутської міської ради Н. ХОМЕНКО та О.ШЕКЕРУК працюють над Розвиток мовлення дітей з ООП не в лінійній послідовності (оволодіння звуком, граматично правильним мовленням, зв’язним висловлюванням), а в комплексному розвитку всіх компонентів мовлення.
Адже робота над правильною вимовою, чіткістю й виразністю усного мовлення, над збагаченням словника, правильним і точним вживанням слова, над словосполученням і зв’язним висловлюванням, над орфографічно грамотним письмом – важливі моменти у навчанні з розвитку мовлення дітей з особливими освітніми потребами.